hfdressyr.blogg.se

Hoppträning 12/3-15

Publicerad 2015-03-15 21:00:17 i Allmänt,

Idag var Ramona väldigt duktig och hade en fin inställning, för det mesta..
Vi fokuserade på en bana och letade upp en lc-bana som vi satte upp. 
Hon hoppade fint men ett polkahinder med vattenmagasinen stannade hon på. Tror dels att det var piloten som var lite osäker, och så kom vi lite fel och hon tyckte väl att det var onödigt att hoppa då ;)
Haha och som pricken över i:et hamnade jag fram på halsen och gled av, haha. 

Men jag är nöjd. Red en bana på 80 och vi fick till och med till bra omhoppningssvängar!
Det är bara att jobba vidare!




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Förnemark

Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Hanna Förnemark och är 13 år gammal. Här på min blogg kommer ni få ta del av mitt höstlöv som innehåller träningar, tävlingar och allt därtill! Men det kommer också blandas med lite andra vardagsinlägg. Jag har en c-ponny som heter Ramona och hon är född -98. Vi satsar mest på dressyren men det händer också att vi deltar i några hopptävlingar. Vi tävlar just nu på la-nivå och ni kommer få följa vår resa framåt! Hoppas ni trivs på min blogg och ifall ni undrar något är det bara att lämna en kommentar eller skicka ett mail till: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela